TRT'den Sayıştay haberine yalanlama
TRT Genel Müdürlüğü'nden, bugün Cumhuriyet Gazetesi'nde yer alan ''Siz seyrettiniz onlar götürdü'' başlıklı habere ilişkin açıklama yapıldı.
 
Kurumun 2009 yılında reklam alma hizmetlerini özelleştirdiği ve bu yöntemle reklam gelirlerini yüzde 350 artırdığı belirtilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
 
''TRT ile TRT adına reklam alan firma arasında hukuki bir ihtilaf çıktığı doğrudur. Ancak haberde yazıldığı gibi TRT'nin Sayıştay raporlarını gizlediği ve gereken ihtarı çekmediği kesinlikle yalandır. TRT reklam toplama hizmetlerini alan firmadan bugüne kadar 166 milyon lira tahsil etmiştir. İhtilaf konusu olan 81 milyon liraya da faiz ve ceza miktarını da eklemiştir. TRT, firma ile anlaşmazlığa düşünce gereken ihtarları göndermiş ve sonuç alamayınca da Ankara mahkemelerinde dava açmıştır. Konu yargıdadır ve yargılama sonucu beklenmektedir. Ticari bir anlaşmazlık karşısında TRT Kurumu tüm hukuk yollarını denemiş ve tek bir ihmal noktası bırakmamıştır.''



AA
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.